Najčastejšie Otázky

DIAMANTOVÉ INFORMÁCIE

  • Odkiaľ pochádzajú vaše diamanty?

Naše diamanty pochádzajú z etických zdrojov a sú nakupované z legitímnych zdrojov, ktoré nie sú zapojené do konfliktu financovania a sú v súlade s príslušnými medzinárodnými požiadavkami.

  • Predávate prírodné aj laboratórne rastové diamanty?

Všetky naše produkty obsahujú prírodné pestované diamanty. Ak by sme v budúcnosti mali produkty pestované v laboratóriu, špecifikujeme to v popise produktu.

  • Máte nejakého diamantového sprievodcu pre ďalšie informácie? 

Áno. Viac informácií nájdete v sekcii Diamond Guide na našej webovej stránke

  • Predávate prírodné drahokamy?

Všetky naše produkty obsahujúce farebné kamene sú vyrábané len z prírodných kameňov

INFORMÁCIE O ŠPERKOCH

  • Ako dlho trvá výroba vašich položiek?

Produkty Omara „na objednávku“ majú predĺžený čas výroby. Výroba šperku trvá cca 12-18 pracovných dní.

  • Môžem pridať rytinu na môj prsteň?

Áno. Niektoré produkty môžu mať personalizované gravírovanie. Pri konfigurácii produktov môžete pridať gravírovanie.

  • Môžu byť moje šperky osadené inými drahokamami okrem diamantov?

Áno. Produkty môžu obsahovať diamanty a drahokamy a farebné kamene. Požadovaný kameň si môžete vybrať v konfigurácii produktu.

  • Sú šperky omara diamonds puncované? 

Áno. Všetky produkty Omara sú označené puncom.

  • Prečo má biele zlato niekedy žltý odtieň? 

Biele zlato nedosahuje svoju farbu prirodzene. Biela farba zlatého kovu je dosiahnutá nanesením vrstvy ródia. Táto vrstva má tendenciu sa časom pomaly opotrebovávať, čím odhaľuje žltú farbu zlata základného kovu.

  • Aký je rozdiel medzi platinou a bielym zlatom? 

Platina a zlato sú rôzne druhy kovov. Majú síce rovnakú farbu, ale ich kvalita kovu a teda aj cena sú rozdielne. Ak sa chcete dozvedieť viac o druhoch kovov a objaviť tipy, ako sa správne rozhodnúť, pozrite si túto stránku.

DORUČENIE A ODBER

  • Do akých krajín doručujete?

Doručujeme do Rakúska, Belgicka, Bulharska, Dánska, Estónska, Fínska, Nemecka, Grécka, Maďarska, Lotyšska, Litvy, Luxemburska, Holandska, Poľska, Rumunska, Slovenska, Slovinska, Švédska, Chorvátska, Francúzska, Talianska, Portugalska a Španielska.

  • Ako bude môj balík doručený?

Balík bude doručený miestnym prepravcom výhradne zabalený.

  • Ako dlho bude trvať doručenie?

Produkty Omara „na objednávku“ sú produkty vyrobené na mieru podľa vašej požiadavky. Preto bude váš produkt doručený do 17-20 pracovných dní na vašu adresu.

  • Ponúkate bezplatnú medzinárodnú dopravu?

Momentálne neposielame kusy do zahraničia. Pracujeme na rozšírení našej siete, aby boli naše produkty dostupné pre každého.

  • Môžem zadať objednávku online, ale vyzdvihnúť si ju v showroome? 

V súčasnosti je možné produkty Omara objednať iba online a doručiť na vašu adresu prepravcom.

  • Ako môžem sledovať svoju objednávku? 

Svoju objednávku môžete sledovať pomocou odkazu na sledovanie v potvrdení odoslania. 

  • Ponúkate možnosť expresného doručenia? 

Vašu objednávku odošleme najrýchlejšou možnosťou doručenia, ktorú ponúka prepravná služba.

  • Bude moja dodávka poistená? 

Áno. V tarife vášho prepravcu je zahrnuté poistenie doručenia.

  • Môžete poslať alternatívnu adresu? 

Pred odoslaním objednávky môžeme upraviť dodaciu adresu. V prípade zmeny dodacej adresy kontaktujte náš tím podpory.

  • Môžete poslať do P.O. Box? 

V súčasnosti zasielame objednávky len na osobnú adresu. Pracujeme na možnosti doručovať objednávky do PO Boxu.

  • Budem musieť zaplatiť daň a clo? 

Nie. Všetky dane a clá sú zahrnuté v predajnej cene produktu. 

W przypadku dostaw poza UE w kraju docelowym mogą zostać naliczone dodatkowe podatki i opłaty. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt.

PLATBA A CENY

  • Ponúkate nejaké názory na financie alebo flexibilné platby?

V súčasnosti neponúkame flexibilné platobné podmienky, ako je platba na splátky atď.

  • Prečo je cenový rozdiel medzi diamantmi, ktoré sú takmer identické? 

Cena diamantu závisí od tvaru, veľkosti a čistoty diamantu. Preto sa cena diamantov môže líšiť pre takmer identické kamene.

  • Zobrazujete len pevné ceny alebo sa môžu zmeniť? 

Ceny produktov sa môžu časom meniť v dôsledku zmeny ceny kovu a iných variabilných výrobných faktorov.

  • Existujú nejaké skryté poplatky? 

Neexistujú žiadne skryté poplatky a poplatky.

  • Prečo sa ceny zvyšujú s väčšou veľkosťou prsteňa? 

Väčšie produkty môžu vyžadovať viac kovu a väčších diamantov alebo drahokamov na výrobu. Preto sa cena produktu môže zvýšiť.

VRÁTENIA, NÁHRADY A ZRUŠENIA

  • Ako funguje vaša 30-dňová záruka vrátenia peňazí? 

Položku môžete vrátiť za účelom vrátenia peňazí, zmeny veľkosti prsteňa, gravírovania alebo opravy. Stačí vyplniť formulár na vrátenie tovaru a vytlačený formulár vložiť do balíka s tovarom. Tovar je potrebné zaslať na adresu 81106 Staré Mesto, Ulica Obchodná, 559/37, Bratislava, Slovensko.

Po prijatí zásielky zásielku spracujeme. Toto spracovanie trvá 2-4 pracovné dni. Potom, do 30 pracovných kalendárnych dní, vám budú peniaze vrátené rovnakým spôsobom, akým bola platba vykonaná. Podrobnejšie informácie o vrátení, oprave alebo zmene veľkosti si môžete prečítať na tejto stránke: Vrátenie Tovaru

  • Ako môžem vrátiť položku za účelom vrátenia peňazí alebo zmeny veľkosti? 

Tovar môžete vrátiť a požiadať o vrátenie peňazí - stačí vyplniť formulár na vrátenie a vložiť vytiapnutý formulár do balíka s tovarom.

Na vrátenie produktu na zmenu veľkosti, prosím, vyplňte formulár na vrátenie a postupujte podľa krokov v časti VRÁTENIA. Uistite sa, že produkt na zmenu veľkosti odošlete bez ďalších položiek, ako je krabica alebo certifikát. Tieto položky vám nebudú vrátené.

  • Ako dlho bude moje vrátenie peňazí trvať?

Do 10 pracovných dní budete vrátení rovnakým spôsobom, akým bola platba uskutočnená.